foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

294.3855246 - Số nội bộ: 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Thạch Pho La; PGS. TS. Nguyễn Huỳnh Trang (người hướng dẫn khoa học).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 71Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2/ L100. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh.

Mục tiêu nghiên cứu:

The present study examines the impact of infographics on EFL learners' grammar retention and their attitudes toward implementing infographics in grammar courses. The study focuses on how infographics affect non-English majors' learning and retention of grammar, mainly English verb tenses.

 

Tác giả: Trần Thị Diệu Thơ; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn khoa học).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 56Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.4/ Th460. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh.

Mục tiêu nghiên cứu:

This study aims to investigate the effects of TBLT on high school students' reading comprehension as well as to examine their attitudes towards TBLT in reading classes.

 

Tác giả: Trần Thị Như Ngọc; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn khoa học).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 69Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.4/ Ng419. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh.

Mục tiêu nghiên cứu:

This study attempted to first investigate the effects of TBLT on students’ reading ability at Ban Tan Dinh High School. In addition, it also examined whether the implementation of TBLT will bring the positive attitude to EFL Upper Secondary students’ reading comprehension skill

 

Tác giả: Trần Thị Thanh Nga; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn khoa học).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 61Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3/ Ng100. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh.

Mục tiêu nghiên cứu:

The study has two main objectives. Firstly, it aims to examine the impact of CBI on students’ listening abilities. Additionally, it seeks to gain insights into the attitudes of students towards listening skills taught through CBI.

 

Tác giả: Trần Thị Thảo Nguyên; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn khoa học).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 61Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 808.042/ Ng527. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh.

Mục tiêu nghiên cứu:

The major objectives of this study are to assess (1) the effects of ideageneration strategies, group discussion and freewriting, on Vietnamese EFL students’ expository writing performance and (2) the changes in these students’ writing selfefficacy after they used the idea-generation strategies for their writing.

 


Trung tâm Học liệu - Phát triển Dạy và Học

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn