foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

(0294)3855246 - 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Ngô Thị Hồng Phượng, PGS. TS Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2020.

Mô tả: 52Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.07/ Ph561. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The two objectives of the study are to investigate the impacts of TBLT on high school students’ writing competence and their learning motivation in learning writing skill with it.

 

Tác giả: Trà Thanh Hằng, TS Nguyễn Thu Hương (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2020.

Mô tả: 61Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 418.007/ H116. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The purpose of this study is to provide empirical evidence of students’ views of vocabulary learning strategies that they know and those they apply. There have been various studies, as presented in chapter 2, that have focused on learners’ vocabulary learning strategies. Yet, there have been few studies that have attempted to find out how EFL high school learners in rural areas like Tra Vinh learn vocabulary and what strategies they use to acquire vocabulary.

 

Tác giả: Nguyễn Thị Phượng, TS. Nguyễn Tấn Tín (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2020.

Mô tả: 52Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.07/ Ph561. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The researcher would like to gain a better insight into active learning strategies exercised, especially the way students react to collaborative learning activities in English classes. First, the study attempts to determine the attitudes of students based on the ABC model when doing collaborative learning activities in English learning. Secondly, the study throws light on how gender differences, grade and areas of study affect students’ attitudes related to their emotions, actions and opinions towards collaborative learning activities.

 

Tác giả: Quang Hữu Minh Sang, TS. Nguyễn Văn Lợi (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2020.

Mô tả: 58Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.07/ S106. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

This thesis chooses to look at how PBL is employed in the context of rural high schools and examine the perception that high school students hold about their teachers' implementing PBL.

 

Tác giả: Nguyễn Dương Thu Nguyệt, TS. Phùng Văn Đệ (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2020.

Mô tả: 83Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.07/ Ng528. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The present study is an attempt to identify challenges that upper secondary EFL teachers faced in conducting POT. There are recommended solutions implied from possible causes of challenges as well as teachers’ suggestions for considerable improvement in the practice of POT with comprehensive feedback.

 


Trung tâm Học liệu Trường Đại học Trà Vinh.

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn

Giấy phép trang Thông tin điện tử số 02/GP-TTĐT cấp ngày 18/12/2018, Sở TT&TT tỉnh Trà Vinh

Mã nguồn: Joomla - Diablodesign.