foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

(0294)3855246 - 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Cao Thị Bạch Mai; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 52Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 808.042 / M103. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

The purpose of this study is to examine whether there is any relationship between extensive reading and the improvement of EFL students’ writing ability. The focus of the investigation is on the influences of extensive reading on the participants’ writing ability. Also, the study examines students’ attitude towards the use of extensive reading.

 

 

Tác giả: Phạm Như Loan; PGS. TS. Trịnh Quốc Lập (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 48Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 370.71 / L406. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

This study aims to achieve two objectives. The first one was to find out the teachers’ perceptions of the alignment between the learning outcomes and teaching and assessment activities in the General English curriculum at the target university. The second aim was to find out the students’ perceptions of the alignment between the learning outcomes and teaching and assessment activities in the General English curriculum at the target university.

 

 

Tác giả: Nguyễn Bình Thạnh; TS. Nguyễn Bửu Huân (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 49Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3 / Th107. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

The aim of the study is to investigate students’ attitudes towards pair work activities in speaking lessons at a college of tourism in Can Tho City. The study is guided by the research question: What are students’ attitudes towards pair work activities in speaking lessons?

 

 

Tác giả: Lê Khánh Toàn; PGS. TS. Trịnh Quốc Lập (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 54Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428 / T406. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

Concerning the challenges mentioned regarding second language writing pedagogy and the weight of relevant theories and studies on the positive relationship between the teachers’ use of direct and indirect feedback and learners writing performance on argumentative essay, the present study aims to investigate:

- The effects of teachers’ direct and indirect feedback on the learners' argumentative essays in terms of content, spellings and grammar;

- The learners’ attitudes towards the teacher’s use of direct and indirect feedback in teaching writing English argumentative essays.

 

 

Tác giả: Lê Thị Thùy Phương; TS. Nguyễn Đình Thu (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 63Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3 / Ph561. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

With the aims to helping EFL grade-5 students at An Minh primary school improve their oral performance and become more interested in learning English speaking, the specific research objectives of the study are:

- To investigate the effects of storytelling on EFL oral performance of the primary schoolers at An Minh Primary School in Kien Giang province;

- To examine EFL grade-5 students’ attitudes towards storytelling.

 

 


Trung tâm Học liệu Trường Đại học Trà Vinh.

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn

Giấy phép trang Thông tin điện tử số 02/GP-TTĐT cấp ngày 18/12/2018, Sở TT&TT tỉnh Trà Vinh

Mã nguồn: Joomla - Diablodesign.