foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

(0294)3855246 - 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Bùi Thanh Minh Quang; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 51Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2 / Qu106 . Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

 The purpose of this study is to examine the effects of short story reading on the improvement of grammar and global quality in EFL narrative writing. In addition, the study also explores learners’ attitudes toward the effect of short story reading on their narrative writing performance.

 

Tác giả: Nguyễn Hữu Trí; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 50Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.00712 / Tr300. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

- Investigate the effect of teachers’ using authentic materials on reading comprehension of EFL lower secondary student;

- Investigate the effect of teachers’ using authentic materials on reading motivation of EFL lower secondary student.

 

 

Tác giả: Cao Thị Bạch Mai; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 52Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 808.042 / M103. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

The purpose of this study is to examine whether there is any relationship between extensive reading and the improvement of EFL students’ writing ability. The focus of the investigation is on the influences of extensive reading on the participants’ writing ability. Also, the study examines students’ attitude towards the use of extensive reading.

 

 

Tác giả: Phạm Như Loan; PGS. TS. Trịnh Quốc Lập (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 48Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 370.71 / L406. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

This study aims to achieve two objectives. The first one was to find out the teachers’ perceptions of the alignment between the learning outcomes and teaching and assessment activities in the General English curriculum at the target university. The second aim was to find out the students’ perceptions of the alignment between the learning outcomes and teaching and assessment activities in the General English curriculum at the target university.

 

 

Tác giả: Nguyễn Bình Thạnh; TS. Nguyễn Bửu Huân (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 49Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3 / Th107. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

The aim of the study is to investigate students’ attitudes towards pair work activities in speaking lessons at a college of tourism in Can Tho City. The study is guided by the research question: What are students’ attitudes towards pair work activities in speaking lessons?

 

 


Trung tâm Học liệu Trường Đại học Trà Vinh.

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn

Giấy phép trang Thông tin điện tử số 02/GP-TTĐT cấp ngày 18/12/2018, Sở TT&TT tỉnh Trà Vinh

Mã nguồn: Joomla - Diablodesign.