foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

294.3855246 - Số nội bộ: 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Thi Ngọc Minh Thùy, TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2015.

Mô tả: 44Tr, kích thước: 30cm. Số định danh:

Tóm tắt:

This study examines the effectiveness of reading short stories on second language acquisition of the second language Vietnamese learners at Tra Vinh University. The effect is examined on students’ reading comprehension, critical thinking and writing skill. Data is collected during two days of short story reading review. Participants are three English students at post intermediate level of English proficiency. The reading input’s level of difficulty, fluency of both pre-test and post-test are controlled. Time for reading intervention is also controlled. The pre-test and post-test questions measure the same capacity of language and critical thinking to ensure that one of the texts is not more difficult than another. The experiment found no difference in reading comprehension of the participants but positive change in critical thinking and writing skill.


Trung tâm Học liệu - Phát triển Dạy và Học

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn