foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

294.3855246 - Số nội bộ: 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Phạm Thị Mỹ Hạnh; TS. Nguyễn Đình Thu (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 63Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2 / H107. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

Although there are many studies to examine the effects of language games on speaking, writing, listening and grammar, in Vietnam few studies have investigated the effect of language games on young learners’ vocabulary retention, especially in the researcher’s school. Therefore, the study is conducted to:

- Investigate the effects of using language games on Vietnamese young learners’ EFL vocabulary retention at Phuong Thanh C primary school;

- Discover Vietnamese young learners’ attitudes towards the use of language games at Phuong Thanh C primary school.

 

 

Tác giả: Bùi Thanh Minh Quang; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 51Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2 / Qu106 . Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

 The purpose of this study is to examine the effects of short story reading on the improvement of grammar and global quality in EFL narrative writing. In addition, the study also explores learners’ attitudes toward the effect of short story reading on their narrative writing performance.

 

 

Tác giả: Nguyễn Hữu Trí; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 50Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.00712 / Tr300. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

- Investigate the effect of teachers’ using authentic materials on reading comprehension of EFL lower secondary student;

- Investigate the effect of teachers’ using authentic materials on reading motivation of EFL lower secondary student.

 

 

Tác giả: Cao Thị Bạch Mai; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 52Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 808.042 / M103. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

The purpose of this study is to examine whether there is any relationship between extensive reading and the improvement of EFL students’ writing ability. The focus of the investigation is on the influences of extensive reading on the participants’ writing ability. Also, the study examines students’ attitude towards the use of extensive reading.

 

 

Tác giả: Phạm Như Loan; PGS. TS. Trịnh Quốc Lập (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2018.

Mô tả: 48Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 370.71 / L406. Vị trí: Phòng đọc.

Research aims:

This study aims to achieve two objectives. The first one was to find out the teachers’ perceptions of the alignment between the learning outcomes and teaching and assessment activities in the General English curriculum at the target university. The second aim was to find out the students’ perceptions of the alignment between the learning outcomes and teaching and assessment activities in the General English curriculum at the target university.

 

 


Trung tâm Học liệu - Phát triển Dạy và Học

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn