foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

294.3855246 - Số nội bộ: 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Lê Quang Thiện; TS. Nguyễn Trung Cang (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 101Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.1/ Th305. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The present research is conducted to obtain two research aims. The first aim is to investigate the impacts of total physical response on students’ vocabulary learning. The second aim is to find out the students’ perceptions toward learning English vocabulary through TPR.

 

Tác giả: Hứa Thị Tường Vi; TS. Nguyễn Thị Phương Nam (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 62Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.007/ V300. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

This study will examine the effects of on integrating reading and writing on improvement of EFL students’ paragraph writing performance at Tra Vinh University. To achieve this aim, it is conducted with an experimental study of two groups of experimental and control. Data from pretest and posttest, questionnaire before and after treatment, interview after treatment were collected for finding out the effects of integrating reading and writing on students’ improvement of paragraph writing as well as their attitude towards paragraph writing performance.

 

Tác giả: Huỳnh Tố Nga; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 69Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3/ Ng100. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

Therefore, this study aims to investigate students’ common writing errors, the effects of process writing on enhancing their writing performance in terms of writing fluency and accuracy and their attitude towards process approach.

 

Tác giả: Đỗ Thị Phương Trinh; PGS. TS. Phạm Vũ Phi Hổ (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 57Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.007/ Tr312. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

Therefore, this study aims to investigate students’ common writing errors, the effects of process writing on enhancing their writing performance in terms of writing fluency and accuracy and their attitude towards process approach.

 

Tác giả: Đinh Việt Đoàn; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 63Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2/ Đ406. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

Given the downsides of traditional assessment approach at An Minh High School in Kien Giang Province, the researcher decided to conduct a study on the relationship of portfolios and students’ writing accuracy. Thus the study aims to investigate the effects of a portfolio on students’ writing accuracy. It is composed of two objectives: It tries to find out whether the introduction of a portfolio can enhance students’ writing and what they think about this treatm ent.

 


Trung tâm Học liệu - Phát triển Dạy và Học

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn