Tác giả: Đinh Thị Hồng Thúy; TS. Phùng Văn Đệ (người hướng dẫn khoa học). |
Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 59Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3/ Th522. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh. |
Mục tiêu nghiên cứu: This study aimed to investigate the influence of videos on EFL students in practicing speaking skills. The purpose of this study is two-fold. First, it is aimed at investigating the effects of using videos on EFL students’ speaking performance in high school. Secondly, it explored students’ attitudes toward using videos on EFL students’ speaking performance. |
Tác giả: Hồ Thị Thùy Dung; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn khoa học). |
Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 70Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 808.042/ D513. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh. |
Mục tiêu nghiên cứu: The purpose of this study is two-fold. Firstly, it is aimed at investigating how PBL affects high school students’ writing abilities. Secondly, it explores learners’ attitudes toward the effects of PBL on writing skills. |
Tác giả: Đặng Thị Thúy An; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn khoa học). |
Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 55Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2/ A105. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh. |
Mục tiêu nghiên cứu: The study aims to explore what strategies the 12th graders frequently used in learning vocabulary and investigate the teachers’ and students’ perceptions of VLS. |
Tác giả: Lê Ngọc Huê; TS. Nguyễn Trung Cang (người hướng dẫn khoa học). |
Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 55Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3/ H507. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh. |
Mục tiêu nghiên cứu: The effects of the teacher’s use of task-based language teaching on students’ speaking performance. Students’ attitudes towards the use of task-based language teaching on their speaking performance. |
Tác giả: Lê Thị Lan; PGS. TS. Phạm Vũ Phi Hổ (người hướng dẫn khoa học). |
Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2023. Mô tả: 61Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3/ L105. Vị trí: Phòng Tài nguyên Nội sinh. |
Mục tiêu nghiên cứu: The purposes of this study are two-fold. First, the purpose of this study is to determine how task-based language instruction affects high school students' listening performance. Second, the goal of the current study is to determine students' attitudes about task-based language education as well as the impact of task-based listening instruction on students' listening skills. |