foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

(0294)3855246 - 232
lrc@tvu.edu.vn
Liên hệ:



Tác giả: Đỗ Thị Phương Trinh; PGS. TS. Phạm Vũ Phi Hổ (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 57Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.007/ Tr312. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

Therefore, this study aims to investigate students’ common writing errors, the effects of process writing on enhancing their writing performance in terms of writing fluency and accuracy and their attitude towards process approach.

 

Tác giả: Đinh Việt Đoàn; PGS. TS. Nguyễn Thanh Tùng (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 63Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.2/ Đ406. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

Given the downsides of traditional assessment approach at An Minh High School in Kien Giang Province, the researcher decided to conduct a study on the relationship of portfolios and students’ writing accuracy. Thus the study aims to investigate the effects of a portfolio on students’ writing accuracy. It is composed of two objectives: It tries to find out whether the introduction of a portfolio can enhance students’ writing and what they think about this treatm ent.

 

Tác giả: Nguyễn Thị Mỹ Ngân; TS. Nguyễn Đình Thu (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 59Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.3 / Ng121. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

Until now, there have been many researchers studying the effects of role play on students’ English speaking ability in the world and in Vietnam. However, there has been no research conducted at Vo Van Kiet high school.

Tác giả: Nguyễn Thị Bích Ngân; TS. Đặng Tấn Tín (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 62Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 378.116/ Ng121. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The study is to investigate changing patterns of EFL undergraduate students’ motivation in the period of English language learning. Also, the study examines the relationships between TVU students’ internal and external variables and their motivation towards learning English language.

 

Tác giả: Trần Cẩm Tú; PGS. TS. Phạm Vũ Phi Hổ (người hướng dẫn).

Trường Đại học Trà Vinh. Năm: 2019.

Mô tả: 59Tr, kích thước: 30cm. Số định danh: 428.007/ T500. Vị trí: Phòng Tự Nghiên cứu.

Mục tiêu nghiên cứu:

The study is carried out with the aim to investigate students’ types of motivation, their use of learning strategies in second language learning, the relationship between these two variables as well as the correlation between these two variables with English learning achievements of non-English major students at Kien Giang College. It is hoped that the results of the study may provide implications and suggestions for language teaching which may help teachers to identify appropriate strategies to facilitate learners' learning.

 


Trung tâm Học liệu Trường Đại học Trà Vinh.

Số 126 - Nguyễn Thiện Thành, Khóm 4, phường 5, Thành phố Trà Vinh - Tỉnh Trà Vinh.

Điện thoại: (+84).294.3855246 số nội bộ: 232. Fax: (+84).294.3855217. Email: lrc@tvu.edu.vn

Giấy phép trang Thông tin điện tử số 02/GP-TTĐT cấp ngày 18/12/2018, Sở TT&TT tỉnh Trà Vinh

Mã nguồn: Joomla - Diablodesign.